miércoles, 8 de abril de 2009

Un somni més.

Avui sa teua boca se m'apareix com un gegantesc i temptador caramel de fresa.

Tant de bo estiguéssis aquí, per omplir-me es llit i sa boca, per escalfar-me es llençols i ses mans, per embafar-me es vidres i es ulls. Tant de bo t'adonàssis de que sempre t'he esperat. De que t'he tengut sense haver-te guanyat. De que jo no puc morir sense fer-te meua.

Avui estic aquí per convidar-te a pigar-li mossos a sa vida, que fa gust a menta fresca, a raïm collit d'avui, a un bon vi que faria regalimar pes teu pit, sense deixar-lo perdre... Vull convidar-te a viure, a sentir s'olor de sa terra mullada, de s'aigua de la Mar quan fa mal temps, que sala s'aire, i pareix que es sent es seu gust as llavis.

I somiariem davall des cel d'estiu, veient com cauen ses llàgrimes de Sant Llorenç. I en amagar-se sa Lluna t'estimaria... dies i nits.

T'estimaria sempre, per sempre.

4 comentarios:

  1. Com sempre, els faunes ens quedem sense paraules, nimfeta... guarda'm si vols un glopet d'eixe vi bo, a on remullar una fulleta de menta i una llàgrima de Sant Llorenç, i ens el farem a on creix la mar, en aquesta gran ciutat, a on et portaré. Un besot molt fort, xiqueta. Ah! i espere que estigues millor del costipat! (i gaudix-te bé Eivissa, eh?)

    ResponderEliminar
  2. Et prenc sa paraula! Queden tantes coses per fer...!

    1kiss

    ResponderEliminar
  3. jue!jue!

    Perleta fina d'Eivissa...que coses escrius reina! ja m'explicaras a qui li parles i qui vols que et calfi els llençols...i qui et possa en escorzo! qui!?jajaja

    besets enormes! disfruta d'eivissa..ens veiem a la volta de vacances!

    p.d gracies infinites per el carné...promet que no et castigaran! no saps el favor que m'has fet!

    ResponderEliminar
  4. uoh! no havia vist aquest comentari....

    COTILLA!

    si és que una estrella no pot tenir vida privada, ja m'ho deien...!

    A més, saps perfectament que sa única que em posa en escorzo ets tu. ^^ Només tu ho saps fer com m'agrada... xD

    Wenu cariñu, cuida't mentres no estic allí, que en venir t'escaldaré!

    1kiss

    ResponderEliminar