martes, 19 de mayo de 2009

Aigua















Dóna'm un rajet d'aigua
i reviscolaré.

Dóna-me'n tres gotetes
i sa llengua em tornarà humida
i es ulls vius.

Posa'm un got d'aigua
i nadaré,
i t'hi faré capbussons
fins fer-la vessar tota.

Dóna'm una bassa,
un safareig,
i t'hi faré piruetes,
per conseguir caramel·lets
de sa teua boca.

Dóna-me'n una font, un brull,
un naixement d'entre ses roques,
dóna-me'n un raig,
i la faré regalimar damunt sa pell,
faré que em llepi ses ferides,
que em cusi ses robes,
que em dongui un nom nou,
que em deixi fer-me,
que em dongui naixement
a aquest instant.

Dóna'm una piscina, i una presa,
dóna'm una botella,
o tres gotetes.
Dóna-me-la en xeringa,
dosificada.

No em donis la Mar,
no m'amollis davora un riu,
no m'atraquis a s'oceà...

Perquè per cames tenc cua,
i un poquet de llibertat,
bastaria,
reviscoliaria aquest desig,
aquest instint,
i fugiria lluny,
dins la mar, entre somnis.




Imatges: Bill Viola





8 comentarios:

  1. Que bonic! m'ha agradat molt... saps, als barrancs de certes muntanyes que freqüente hi ha moltes basses d'aigua fresqueta, un dia t'has de vindre a fer-te una passejada per allà, si vols.

    ResponderEliminar
  2. Si...

    A veure quan em treus a passetjar... encara que ja t'ho vaig dir, corres es risc de que em puji a un pi i no torni a baixar! xD

    grasis pes cumplit!

    1kiss

    ResponderEliminar
  3. Que et puges a un pi, jejeje... que mona la nena!

    ResponderEliminar
  4. O.o

    O no acab d'entendre massa bé sa broma, o tu no has entés bé sa meua.

    Però que quedi clar que no estic intentant fer cap comparació! xD



    Encara que... m'agrada això de què mona la nena! n.n


    1kiss

    ResponderEliminar
  5. Pes barrancs amb basses d'aigua... a veure si algún dia m'hi dus a remullar sa ploma! ;)

    ResponderEliminar
  6. Joder, mira que és xul·lu es post i t'has carregat tot lo polit que era am s'ultim comentari. Estas descocada! XDDDDDD

    A vore si veim an aquestos dos.

    Som es puto gordo, per si no ho havies pensat encara XDDD

    ResponderEliminar
  7. XD

    jo... és s'única tunteria axí que he pusat, i just has d'entrar tu ¬¬

    en fi, mus veim!


    1kiss

    ResponderEliminar
  8. Tot i així, es post t'ha agradat! :P

    ResponderEliminar