viernes, 27 de febrero de 2009

El que quiera entender...


Sabeu què us dic? Que ole es meu collons.

Perquè sí, perquè em dóna la gana.

Perque no m'agrada enmalaltir a sa gent amb paraules enverinades, perque haurán de buscar molt bé algún motiu que sostengui, d'alguna manera, ses seues crítiques. I que els hi aprofiti.

Perque avui m'he tornat a posar sa meua vella i estripada cuirassa, negra. Perquè m'he vestit de derrotes i he mirat sa vida as ulls, i m'agrada.

Perque davora jo tenc persones grandíssimes, que em fan créixer, que van posant puntets de creu as meu vestit, que van cosint ferides i me les desinfecten amb una cervesa ben fresca.

Perque és sa meua gran obra, i en sortiré triomfant.

Perque jo no tenc mentides.

Perque escolt lu que em surt des nassos, perquè vaig on vull amb es cap ben alt.

Perque tenc poca vergoña. I sa poca que em queda, no em priva de fer lu que desitg.

Perque faig d'un instant poesia, perque visc d'una melodia.

Perque duc calcetins a rayes. (Ja ho sé, calcetins és horrorós, però eivissenc, res de mitjons!)

Perquè sí. Per avui. Per jo.


I perque som així de descarada.
.

.


"La única bandera que me pone de pie son las bragas de una mujer. El único himno que me hace estremecer son dos birras y esperar a amanecer. ¡Y esperar a amanecer! Déjeme escupirle, pero con educación. Todo lo que ha visto, ésa es mi religión. Lo que el viento de dejó fueron tipos como tú. Ni con todo tu poder nos podrás quitar la noche. Ni son todo tu dinero nos podrás robar la calle. Ni con toda tu ambición nos podrás dejar sin sueños. Tienes el himno nacional... Nosotros el Rock'n'Roll!"

...




"Te succionaré el cerebro por la oreja con un aspirador, te arrancaré tu sucia lengua por decir que odias el Rock'n'Roll. Te sacaré tus lindos ojos y los bañaré en tu pus y alcohol. Una inyección de lejía, nena, es la solución. Cariño, se ha terminado que rompas mi guitarra esta vez. Que escondas todos mis discos, te voy a esnucar contra el bidé."

...



"Quieto parao, no te arrimes, ya son demasiados abriles, para tu amanecer desbocao, mejor que me olvides"




...




Y si me pudro, te envenenará mi olor.






...




3 comentarios:

  1. ohh!!

    gracies pel comentari! donc no meu habia plantejat aixo de tallar-me una orelleta per donarli-la a una prostituta pero podria ser, almenys, interesant!

    estic intentant desapareixer pero sempre em troba algu!jajaja...mai se sap tal volta amaneixca algun dia pel teu pis benimacletense...no es tan dificil trobar-me...busca en la facultat, practicament visc alli...nomes em falta dormir...ah no! que aixo ja ho he fet! res...oblidau...

    genial! si,si! per tu!pues clar que si perla!!

    besetss!!

    ResponderEliminar
  2. Desaparèixer?

    Bueno, ja parlarem.

    1kiss cari!

    ResponderEliminar
  3. Molt bé Musa de Ses Illes! com et diguí l'altre dia, que aquesta xuleria no la pergues mai! besets des dels boscos...

    ResponderEliminar