domingo, 15 de febrero de 2009

Sa meua oferta és:

Cremarem es llençols que tu vulguis cremar i seré sa teua musa ses nits que et vulguis inspirar. Però tengues en compte una cosa: es meus llençols són des color de sa llibertat, blaus com es cel o com la mar, ses nits que em vull estimar.

Però per tu i per tots seràn rojos i negres. Negres com ses nostres ànimes i rojes per sa sang que m'han fet plorar.

Algún dia seràn blanques, color d'hotel.

Sempre que vulguis canviaré es meus llençols però... foc.

Fum i cendres després. I seràn es meu triomf, sempre també.

4 comentarios:

  1. holes!

    m'ha agradat moltisim!! si,si!

    blanc color d'hotel! genial!

    besets perla!

    ResponderEliminar
  2. aiiiiii cariñu!!

    Es que s'adorm no pilla peix. I si en pilla, no és de més!

    jeje

    1kiss!

    ResponderEliminar
  3. Sa teua oferta és molt generosa, musa de Ses Illes... un humil sàtir dels boscos de la Calderona l'accepta de bon grau, per poder-te oferir tants triomfs com vulgues, perfumats amb el fum de mil sacrificis a l'altar de Dionisos. De vegades la vida somriu amb alegria ferotge, convidant-nos a ballar... hui als boscos s'escolten címbals i tambors...

    ResponderEliminar
  4. M'agrada fer de sa meua vida un Aquelarre... i compartir-lo.

    1kiss.

    Per cert, ja m'estic esmolant ses dents...

    ResponderEliminar